maandag 6 januari 2014

MEESTER KURT

Hallo beste leerlingen,
Zoals je al hebt gehoord, ga je mij een tweetal weken moeten missen. Een ongeval bij Veronique thuis (en een heel pijnlijke linkerknie) heeft ervoor gezorgd dat ik nu met krukken moet lopen. Doe zeker jullie best op school en in de klas en werk goed mee met juf Griet. Ik zal ongetwijfeld veel aan jullie denken en hoop dat ik op maandag 20 januari weer bij jullie zal zijn. Denk er ook aan dat de proeven eraan komen. Vergeet dus niet om nu al heel regelmatig je lessen te leren.
Als je weetjes hebt die ik op de blog kan plaatsen (over jullie hobby, jullie lievelingsliedjes, andere gebeurtenissen uit de klas, ...), mag je die steeds doormailen naar kurt.d.hulster@hotmail.com
Veel groetjes van een meester die het heel spijtig vindt dat hij nu niet voor de klas kan staan. Het is nog maar maandagmorgen 9 uur en ik mis mijn (b)engeltjes nu reeds !!
meester Kurt

14 opmerkingen:

  1. meester wij wensen u veel beterschap.
    groetjes u 2 lievelings klasgenootjes
    Kasper en Wout

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van harte bedankt en doe de groetjes aan alle leerlingen, hé!!!

      Verwijderen
  2. veel beterschap van chinouk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Chinouk, bedankt voor de reactie, hé en de groetjes aan de andere leerlingen en aan juf Griet. meester Kurt

      Verwijderen
  3. Meester Kurt

    Ik zal goed voor jouw (b)engeltjes zorgen, hoor!
    Alsof ze mijn eigen (b)engeltjes zijn...
    groetjes juf Griet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Juf Griet,
      Bedankt voor de toffe reactie.
      Groetjes, meester Kurt

      Verwijderen
  4. Ik wens je veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Ilse,
      Bedankt en doe de groetjes aan de collega's en de leerlingen.
      Kurt

      Verwijderen
  5. ik mis jou super super hard meester ik hoop dat de tijd vlug voorbij zal gaan.
    groetjes van marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Marlies,
    Bedankt voor de reactie. Ik had ook veel liever voor de klas gestaan, maar jammer genoeg kan dit nu niet. Hopelijk herstelt mijn knie vlug, zodat ik op 20 januari weer bij jullie ben. Ook de groetjes aan jouw klasgenootjes.
    meester Kurt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het lukt niet voor bingel 2668 lukt niet en 2886 lukt niet voor de schoolcode wat zal de juiste code zijn

    ps klas lukt ook niet

    grt maxime

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,
    De juiste code is 2866.
    Groetjes,
    meester Kurt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel beterschap meester kurt groetjes Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag Celine,
    Bedankt, hoor. Hopelijk ben ik binnen een weekje weer bij jullie.
    Groetjes en prettig weekend,
    meester Kurt

    BeantwoordenVerwijderen