zaterdag 11 oktober 2014

KINDERGEMEENTERAAD - CONTRACT - VERJAARDAG - FRANS

Hallo,
1) Hieronder enkele foto's van de verkiezing (kindergemeenteraad).
    En nu nog wachten op de uitslag. Ik duim alvast mee.
2) Spreekoefening Frans Jef en Jordy. Jullie hebben dit heel goed
    voorbereid. Ook een dikke proficiat. Zie filmpje.
3) Het contract voor volgende week staat op de pagina 'Contracten'.
4) Nell, proficiat met je verjaardag. Jouw foto staat nu ook op de
    pagina 'Jarige van de week'.
Groetjes, prettig weekend en tot maandag,
meester Kurt













 

8 opmerkingen:

  1. Ik ben echt benieuwd naar wie er zal winnen met de verkiezing (ik hoop ik) maar we zien wel meedoen is belangrijker dan winnen en eh waren het lekkere lolly's ik hoop van wel en Jef en Jordy deden dat heel goed

    groetjes Rhune !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. da was zot
    groetjes helena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben benieuw wie er zal winnen jullie ook

    gr maja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waneer krijgen we de uitslag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ine gr (ziek :{ )19 oktober 2014 om 12:29

    ja dat was leuk morgen mag ik weer naar school omdat ik jarig ben joepi tot morgen allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de beste wensen aan Siel,Rhune wie zal er kinderburgemeester worden spannend he

    groetjes Maja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dank u Maya en van die kinderburgemeester is het algelijk want dat ik in de kinderegemeenteraad zit is al een grote eer daag : )

    vriendelijke groet Rhune Pauwelyn

    BeantwoordenVerwijderen