vrijdag 12 mei 2017

OPERATIE EN LES BUITEN

Hallo iedereen,
Hier nog een berichtje van jullie meester.
Eerst en vooral van harte bedankt voor de mooie en leuke selfie en de bemoedigende woorden voor een goede operatie.
Ik moest deze morgen (vrijdag, dus) al om 6.45 uur in het ziekenhuis zijn, om 7.20 uur hebben ze mij naar de operatiezaal gevoerd en de operatie werd uitgevoerd rond 7.45 uur. Volgens de dokter is alles goed verlopen (wel veel pijn), maar het zal een lang herstel worden. Ik kan dus spijtig genoeg niet meer naar klas terugkomen om les te geven. Maar je zal mij natuurlijk nog wel zien op school. Tof dat je weer eens buiten les hebt gehad. Hieronder een aantal foto's van de buitenles, van in het ziekenhuis en van als ik thuis kwam.
Veel groetjes van een meester die jullie maar blijft missen en stel het nog wel met beide juffen, hé!! Braaf zijn, hoor (hihi).












3 opmerkingen: