zondag 31 mei 2015

VEEL SUCCES

Hallo iedereen,
Hier ben ik nog eens. Hopelijk is alles O.K. in klas 6A, maar daar twijfel ik niet aan. De grote proeven naderen nu echt wel. Ik wens jullie een goede voorbereidingsperiode toe en uiteraard heel veel succes. Doe het goed, hé! Ik duim met jullie mee!!
Ik ben intussen verder aan het herstellen! Met de pijn in de knie valt het mee, maar de pijn in de schouder is heel wat erger. Ik neem nog steeds pijnstillers. Alles komt wel goed, maar het heeft natuurlijk een beetje tijd nodig. Net zoals vorige maal nog een foto van in het ziekenhuis (genomen na de operatie aan mijn schouder). Heel veel groetjes en hou jullie goed,
meester Kurt

18 opmerkingen:

  1. jij ook meester iedereen mist je jammer dat je er niet bent tijdens de proven en veel beterschap hopelijk gaat de pijn snel over
    en kom je nog en keer op bezoek als je beter bent??
    groetjes ine g :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Ine,
      Ik mis jullie ook allemaal, hoor. De pijn is al ietsje beter, maar ik neem nog steeds pijnstillers. Ik zal, naar het einde van het schooljaar toe, nog wel eens binnen springen. Groetjes en veel succes aan iedereen met de proeven, meester Kurt

      Verwijderen
  2. veel beterschap meester en zoals Ine al zei kom je nog een op een bezoekje of naar het afscheid van het 6de en als je kan naar het gala???????????

    gr maja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Maja,
      Dank je wel, hoor.Ik probeer zeker naar het afscheid te komen. Spijtig genoeg kan ik niet aanwezig zijn op het gala, omdat ik een afspraak in het ziekenhuis heb. Maar, ik ben ervan overtuigd, 6A MOET winnen, hé! Ik duim alvast mee !! Groetjes, meester Kurt

      Verwijderen
  3. meester ik wens je veel sterkte toe.Ik hoop ook dat je naar het gala van de sportiefste klas komt , ik ben zeker dat we zullen winnen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Leon,
      Dank je wel, hoor. Spijtig genoeg kan ik niet naar het gala komen omdat ik een afspraak heb in het ziekenhuis. 6A MOET winnen, hé! Ik duim alvast mee. Groetjes, meester Kurt

      Verwijderen
  4. hopelijk is alles ok met je
    en tot het afscheid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Freddy (???),
      Ik herstel beetje per beetje, maar heb nog steeds pijnstillers nodig.
      Ik probeer zeker naar het afscheid te komen.
      Groetjes, meester Kurt

      Verwijderen
  5. meester als je tijd hebt, kun je ook eens mijn blog en die van Siel bezoeken aub
    de adressen zijn
    helenademuynck.blogspot.com
    en
    www.storify.com/sielvandommele

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Helena,
      Heb ik al eens geprobeerd. Ik kan naar de blog van Siel, maar niet naar jouw blog. Weet niet hoe het komt.
      Groetjes, meester Kurt

      Verwijderen
  6. ja zeker doen echt de moeite waard #helenahaarberichtje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Siel,
      Toffe blog, mooi gedaan. Proficiat !!
      Groetjes, meester Kurt

      Verwijderen
  7. ja zeker doen echt de moeite waard #helenahaarberichtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. veel beterschap meester
    hopelijk kom je snel beter
    kom je naar het gala plzzzzzzzzzzz want we gaan winnen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Marie,
      Dank je wel. Ik moet nog steeds pijnstillers nemen. Twee operaties in 2 weken tijd was wel wat veel. Spijtig genoeg kan ik niet naar het gala komen, omdat ik een afspraak heb in het ziekenhuis. 6A MOET winnen, hé !! Ik duim alvast mee !! Groetjes, meester Kurt

      Verwijderen
  9. dag meester veel beterschap en jammer dat je niet kan komen we missen je

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Nell,
    Dank je wel, hoor. Spijtig genoeg kan ik er niet bij zijn (de kinesist komt en daarna moet ik naar het ziekenhuis op controle), maar in gedachten zullen jullie allemaal bij mij zijn en ik duim met jullie mee. Veel succes en de groetjes aan iedereen, meester Kurt

    BeantwoordenVerwijderen