maandag 8 juni 2015

DIKKE PROFICIAT

Hallo iedereen,
Deze middag stuurde ik een berichtje naar meester Tom om te weten wie de sportiefste klas was. Wat was ik blij dat ik 'hoorde' dat het klas 6A was. Maar eigenlijk had ik het een beetje vermoed, omdat jullie, sportievelingen, het ganse jaar aan de leiding hebben gestaan. Jullie hebben het dus meer dan verdiend. Spijtig dat ik er niet bij kon zijn om dit fantastische moment mee te maken, maar in gedachten was ik zeker bij jullie. Meester Tom zal mij ook nog wat foto's doormailen. Ben al benieuwd. Een hele, hele dikke proficiat van een supertrotse meester. Heel veel groetjes !!!!!!!!
P.S. Heel veel succes met de proefwerken die straks starten. Ik zal weer duimen, hoor.
P.S. Ik zal er alles aan doen om aanwezig te zijn op de afscheidsreceptie.

27 opmerkingen:

  1. we probeerden te bellen maar je nam niet op
    toch ben ik blij dat je het weet jjjjjjjiiiiiipppppiiiiiieeeee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry, hoor. Mijn telefoon stond op stil omdat Veronique aan het slapen was. Groetjes en nogmaals dikke proficiat. meester Kurt

      Verwijderen
  2. We hadden zelfs veel voorsprong������

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Amaai, schitterend, hé !! Nogmaals dikke proficiat !!!!

      Verwijderen
  3. We hadden zelfs veel voorsprong������

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Amaai, schitterend, hé !! Nogmaals dikke proficiat !!!

      Verwijderen
  4. Wil iedereen eens mijn blog bezoeken alsjeblieft: www.simplesite.com/nelleke51

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dag meester ja ga je nog eens bellen naar juf hanne
    maja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zoals je weet, is dit intussen al gebeurd, hé !! Veel groetjes, meester Kurt

      Verwijderen
  6. hey meester
    jammer dat je telefoon op stil stond maar toch blij dat je het weet
    ps jammer dat je er niet bij was :(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dag meester ik ben blij dat je het leuk vindt we zullen ons best doen op ons examens ik hoop dat je er bij zal zijn en nog veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Leon, natuurlijk vind ik dit leuk. Ja, jullie best doen, hé!!
      Je zal mij wel nog zien op het einde van het schooljaar. Groetjes, meester Kurt

      Verwijderen
  8. dag meester, jammer dat je niet aanwezig kon zijn hopelijk ben je snel terug beter en zien we jou nog op het einde van het schooljaar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry, ik kon er inderdaad niet bij zijn. Je zal mij wel nog zien op het einde van het schooljaar. Groetjes, meester Kurt.

      Verwijderen
  9. kijk ook eens op mijn blog www.bloggergirl.simplesite.com en joepy meeseter dat je komt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooie blog, hé! Ja, je zal mij wel nog zien op het einde van het schooljaar!! Groetjes, meester Kurt.

      Verwijderen
  10. proficiat aan al die sportievelingen van mijn klasje van vorig jaar! En... een extra pluim voor de acteurs in de prachtige filmpjes: super gedaan ! juf Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, hé, een dikke proficiat en inderdaad ... schitterende filmpjes !!!

      Verwijderen
  11. dankjewel juffrouw Veronique , leuk dat je ze mooi vond we hebben er al ons werk in gestoken ... wel jammer dat we volgend jaar niet meer zullen winnen
    hahahaha!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. bezoek men nieuewe blog www.borntoblog.simplesite.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dank u juf Veronique volgend jaar is het aan u leerlingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. konijntje nina16 juni 2015 om 18:22

    heyyyyyyyyyyyyyyy konijntje

    BeantwoordenVerwijderen